Boj
Každého souboje se zúčastní dva a více soupeřů a jeden rozhodčí, který bude rozhodovat o tom, zda byla vaše technika úspěšná, či nikoliv. Pokud bude mít kterýkoli z účastníků souboje pocit, že mu rozhodčí nadržuje, či naopak, nechť řekne Kagemu, či adminovi, kteří rozhodnou, jak dál.Při zkouškách a různých turnajích bude při soubojích uplatňován následující bojový systém.
Každý útok ubere zdraví, jehož hodnota je stanovena podle vaší úrovně následujícím způsobem.
|
|||||||||||||||||||||
Způsobení újmy (toto platí pro veškeré techniky, které si můžete naučit, vyjímku tvoří genjutsu)
| Zbůsob | Zdraví |
| ZVN (kuani, shuriken atd.) |
-1 |
| Malé zbraně (sai, kama atd.) |
-2 |
| Střední zbraně (katana, nagitana atd.) | -3 |
| Velké zbraně (zanbutou) | -5 |
| Vylepšené zbraně (pomocí jutsu) | + -3 |
| E+D techniky | -5 |
| C+B techniky | -10 |
| A techniky | -20 |
| S techniky | -30 |
Boj zblízka (pěsti, kopy atd.) ubírá závisle na vaší síle a rychlosti.
Rychlost+Síla*x= - zdraví soupeře
| Abillity (počítá se větší) | X |
| 0-2 | 3 |
| 2,1-6 | 2 |
| 6< | 1 |
